Rickards FotoBlogg
Rickard Jonssons Fotoblogg
torsdag 4 juli 2013
Skulle haft Canon EF 800/5,6 L IS USM
#Canon
1 kommentar:
patrikp78
5 juli 2013 kl. 11:23
Hehe, ja.. Alla borde ha ett 800/5,6L USM. Brännvidd für alle! :-)
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Hehe, ja.. Alla borde ha ett 800/5,6L USM. Brännvidd für alle! :-)
SvaraRadera