torsdag 4 juli 2013

Skulle haft Canon EF 800/5,6 L IS USM

#Canon

1 kommentar:

  1. Hehe, ja.. Alla borde ha ett 800/5,6L USM. Brännvidd für alle! :-)

    SvaraRadera